Etiketter

måndag 20 maj 2019

MED HEM IDAG

Idag har de barn i klassen som ej har eget lånekort för Götabiblioteken (att låna böcker på Motala bibliotek) fått med sig en ansökan hem. För de som vill ha ett lånekort måste blanketten fyllas i och lämnas åter till skolan snarast dock senast måndag 27 maj. Detta för att vår bibliotekarie Isabelle ska kunna fixa kortet innan vi besöker Motala bibliotek tisdag 4/6.




MOSSEN CUP 2019
Fredag 24 maj (heldag)
Detta gäller:
·        Vi träffas i skolan kl.8:00.
·        Vi går gemensamt ner till Mossen-planerna.
·        Lunch serveras på Mossen, kycklingburgare/vegetarisk burgare för de som anmält vegetarisk kost.
OBS! Om man anmält ”-fläsk” till skolans matsal =kycklingburgare.
·        Vi avslutar i skolan kl. 13:55.

Checklista/vad behöver jag ta med:
·        Benskydd (obligatoriskt); för de elever som ej har kan man fråga en kamrat om man kan låna/några finns även att låna på skolan.
Viktigt att man har långa strumpor som når upp till knät.
·        Fotbollsskor om man har, annars gymnastikskor.
·        Kläder efter väder; tänk på att det kan blåsa mycket på Mossen plan.
·        Vattenflaska (får ej innehålla saft eller läsk)
·        Nyttigt tilltugg/liten matsäck:
- smörgås, frukt, vatten.
Viktigast att ha med denna dag är ett gott humör.
Vi spelar för att ha kul!







1 kommentar:

  1. Hej allihopa,
    Jag heter Herr, Rugare Sim. Jag bor i Holland och jag är en lycklig man idag? och jag sa till mig själv att alla långivare som räddar mig och min familj från vår dåliga situation, jag kommer att hänvisa alla personer som letar efter lån till honom, han gav mig lycka till min och min familj, jag var i behov av ett lån på € 300.000,00 för att starta mitt liv hela tiden när jag är en ensamstående far med 2 barn träffade jag denna ärliga och Allah fruktade man lån långivare som hjälper mig med ett lån på € 300.000,00, han är en Allah fruktade man, om du är i behov av lån och du kommer att betala tillbaka lånet, vänligen kontakta honom berätta för honom att (Herr, Rugare Sim) hänvisar dig till honom. Kontakta Mr, Mohamed Careen via e-post: (arabloanfirmserves@gmail.com)


    LÅN Ansökningsinformation FORM
    Förnamn......
    Mellannamn.....
    2) Kön: .........
    3) Lånebelopp som behövs: .........
    4) Lånetid: .........
    5) Land: .........
    6) Hemadress: .........
    7) Mobilnummer: .........
    8) E-postadress ..........
    9) Månadsinkomst: .....................
    10) Yrke: ...........................
    11) Vilken webbplats gjorde du här om .....................
    Tack och hälsningar.
    E-post arabloanfirmserves@gmail.com

    SvaraRadera